Levering en retour

Gratis bezorging

picto België
  • vanaf €99 voor bezorging bij een relaispunt (BPost of Mondial Relay)
  • vanaf €129 voor bezorging aan huis (DPD)

Bezorgkosten

  • Thuisbezorging (DPD): 6,99€
  • Afhaalpunt (Mondial Relay, BPost, Pickup Relais) : 4,99€

Leveringsmethode

bpost dpd

DPD thuisbezorging

Contactloos pakket wordt direct bij je thuis bezorgd. Als je afwezig bent, wordt er een afleverbericht in je brievenbus achtergelaten zodat je het pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor kunt ophalen.

BPOST / PICKUP / MONDIAL RELAY Relaispunt-leveringsservices

Haal je pakket bij jou in de buurt op! Je wordt per e-mail geïnformeerd over de beschikbaarheid van je pakket bij Point Relais.

Gratis bezorging

  • vanaf €129 voor bezorging aan huis (DPD)

Bezorgkosten

  • Thuisbezorging (DPD): 6,99€

Leveringsmethode

bpost dpd

DPD thuisbezorging

Contactloos pakket wordt direct bij je thuis bezorgd. Als je afwezig bent, wordt er een afleverbericht in je brievenbus achtergelaten zodat je het pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor kunt ophalen.

Ryses is ook verkrijgbaar in de volgende landen:

Duitsland Duitsland | Italië Italië | Spanje Spanje | Frankrijk Frankrijk

Leveringsmethode

Colissimo Internationale geleverd tegen ondertekening

  • Tracering tot levering voor bestellingen in de EU (behalve Griekenland), Zwitserland, IJsland, Noorwegen en de VS.
  • Voor andere bestemmingen wordt de tracking uitgevoerd tot aan de Franse grens.

Zone 1 :

Nederland

Zone 2 :

Oostenrijk, Ierland, Portugal

Zone 3 :

Denemarken (ongeveer 5 werkdagen), Hongarije, Polen, Tsjechië, Litouwen

Zone 4 :

Finland, Noorwegen, Zweden (ongeveer 5 werkdagen), Roemenië, Bulgarije, Kroatië

Zone 5 :

Griekenland, IJsland (ongeveer 5 werkdagen)

Zone 6 :

VS, Canada (geschatte levertijd: 10 werkdagen)

Zone 7 :

Monaco (gemiddelde levertijd 5 werkdagen)

Gewichtsbereik Zone 1 Zone 2 Zone 3 Zone 4 Zone 5 Zone 6 Zone 7
0-1KG 11,00€ 13,20€ 17,00€ 20,00€ 18,50€ 25,00€ 6,20€
1-2KG 12,00€ 14,50€ 19,00€ 22,00€ 20,00€ 35,00€ 6,90€
2-3KG 12,80€ 15,30€ 20,00€ 23,50€ 26,00€ 45,00€ 7,50€

ZONE Spanje, Italië, Luxemburg

Gratis bezorging

  • Spanje en Italië: vanaf €99 voor bezorging op een afhaalpunt en €120 voor bezorging aan huis
  • Luxemburg: vanaf € 99 voor levering op een relaispunt en € 129 voor levering aan huis

Bezorgkosten

  • Spanje & Italië: thuis (SEUR & BRT) voor €5,99 en bij een relaispunt (Inpost) voor €3,99
  • Luxemburg: thuis (La Poste) voor € 6,99 en bij een relaispunt (Mondial Relay) voor € 4,99

ZONE Zwitserland

Gratis bezorging


  • Thuisbezorging : a partire da 200€

Bezorgkosten


  • Thuisbezorging: 9,99€

Let op: De prijs van producten voor Franse overzeese departementen en gebiedsdelen, Zwitserland en andere niet-EU-landen is exclusief btw.

Elke bestelling die op de Site wordt geplaatst en in deze specifieke zones wordt geleverd, kan onderworpen zijn aan eventuele belastingen en douanerechten die worden opgelegd wanneer het pakket zijn bestemming bereikt. Deze eventuele douanerechten en belastingen met betrekking tot de levering van een artikel zijn ten laste van de klant en vallen onder uw verantwoordelijkheid. Wij zijn niet verplicht om de toepasselijke douanerechten en belastingen te controleren en u hierover te informeren. Houd er rekening mee dat u, door op de Site te bestellen, wordt beschouwd als de importeur van het record en dat u verantwoordelijk bent voor de naleving van alle wetten en voorschriften van het land waarin u de goederen ontvangt. We willen dat onze klanten zich ervan bewust zijn dat grensoverschrijdende leveringen kunnen worden geopend en geïnspecteerd door de douaneautoriteiten.


Hoe retourneer ik?

1- Breng ons op de hoogte van je voornemen om een product te retourneren:

  • Ga naar de pagina voor het volgen van bestellingen en klik op de volgende link: BESTELLING VOLGEN
  • Klik op de details van de betreffende bestelling en klik vervolgens op "procedure voor het retourneren van deze bestelling"

NB: Een bestelling met de status “verzonden” kan alleen binnen 14 dagen worden geretourneerd.

2- Vul het formulier voor de retourprocedure als volgt in:

  • Selecteer de items die je wilt retourneren
  • Selecteer een optie in het menu “Reden voor retourzending” en voeg verdere informatie toe in het vak “Probleembeschrijving”.
  • Selecteer de terugbetalingsmethode van uw keuze
    Terugbetalingen worden gedaan binnen maximaal 15 dagen na ontvangst van uw pakket met dezelfde betaalmethode die u hebt gebruikt om uw bestelling te plaatsen.
  • Je formulier wordt gevalideerd en je ontvangt een samenvatting van de retourprocedure (onze klantenservice wordt op de hoogte gebracht).
  • Zodra je retourzending is geregistreerd en gevalideerd, kun je het retourformulier in PDF-formaat downloaden via je bestelgegevens.

3- Je retourpakket voorbereiden:

  • Kies een standaard postbus of hergebruik de doos waarin de producten zijn aangekomen
  • Plaats de producten die u wilt retourneren in hun originele verpakking in het pakket
  • Controleer de juistheid van de informatie op uw retourbon en plaats deze in het pakket
  • Sluit uw pakket zorgvuldig af om te voorkomen dat het tijdens het transport opengaat
  • Plaats het meegeleverde voorgedrukte retourlabel op een goed zichtbare plek op het pakket
  • Ga naar een afhaalpunt om uw retourpakket af te geven

Aanvullende informatie over retourzendingen:

Verwerkingstijd

De verwerkingstijd van retourzendingen is ongeveer 5 tot 7 dagen na ontvangst van de geretourneerde producten. In overeenstemming met de algemene verkoopvoorwaarden worden alleen artikelen die in hun originele verpakking zijn geretourneerd geaccepteerd. Daarom worden retourzendingen van beschadigde, gewassen en/of gedragen producten geweigerd (behalve in uitzonderlijke gevallen door LaBoutiqueOfficielle.com, bijvoorbeeld in het geval van een bewezen defect aan het product).

Mogelijke retourkosten

  • Afhankelijk van de reden van retour kan een vast bedrag van 5,99 euro inclusief btw voor het vooraf betaalde etiket van uw terugbetaling worden afgetrokken
  • In het geval van een retour als gevolg van een fout van LaBoutiqueOfficielle.com, zijn de retourkosten volledig voor rekening van LaBoutiqueOfficielle.com

Verwerkingstijd

In het geval van een retourprocedure voor producten zoals "sneakers" of "schoenen", kan de terugbetaling alleen plaatsvinden onder de volgende voorwaarden:

  • Het paar schoenen is niet gebruikt
  • De zool van de schoen is in perfecte staat
  • Het product is niet bevlekt of beschadigd en wordt geretourneerd in de originele verpakking.
    De verpakking moet intact worden geretourneerd.

Bijzondere voorwaarden van toepassing op de verkoop van ondergoed en onderhoudsproducten

Typologie van betrokken producten: Boxers, onderbroeken, ondergoed, sokken, beha''s, badpakken, spray en onderhoudskits

Om hygiënische redenen, tenzij er een fabricagefout is, kan het herroepingsrecht door de Klant niet worden uitgeoefend bij dit type verkoopcontract.

Bijzondere voorwaarden voor cadeauverpakkingen - cadeauzakjes

Tenzij er een fabricagefout is, kunnen producten die als "cadeauverpakking" of "cadeauzakje" worden geïdentificeerd, niet worden geretourneerd of geruild.



Hoe retourneer ik een product?

U heeft een fout gemaakt bij de keuze van uw maat of product, en u wilt een retour uitvoeren:

  • We raden u aan de goederen te retourneren via de diensten van La Poste, inclusief:
    • Een kopie van uw oorspronkelijke factuur
    • Een toelichting op een vrij blad papier waarin u uw wens tot een tegoedbon* of een terugbetaling** aangeeft

*De tegoedbon is zichtbaar en bruikbaar via uw klantenaccount gedurende een jaar (eenvoudig aan te vinken bij het overzicht van uw volgende bestelling). Deze tegoedbon kan op verzoek worden terugbetaald (e-mail of telefoontje naar onze Klantenservice).
**De terugbetaling wordt binnen maximaal 15 dagen na ontvangst van uw pakket uitgevoerd via dezelfde betaalmethode die bij uw bestelling is gebruikt.

Adres voor retourzendingen

LaBoutiqueOfficielle.com
84 route de la gare
69630 CHAPONOST
Frankrijk

NB : In dit geval blijven de retourverzendkosten voor uw rekening. De verwerkingstijd van retourzendingen is ongeveer 5 tot 7 dagen na ontvangst van de geretourneerde producten. In overeenstemming met de algemene verkoopsvoorwaarden worden alleen artikelen die in hun originele verpakking zijn geretourneerd geaccepteerd. Als gevolg hiervan worden retourzendingen van beschadigde, gewassen en/of gedragen producten geweigerd.

U heeft 14 dagen de tijd om uw product aan ons te retourneren als het u niet bevalt.

Bijzondere voorwaarden voor schoenen - baskets

In het geval van een verzoek tot retour voor producten zoals "baskets" of "schoenen", kan de terugbetaling alleen plaatsvinden onder de volgende voorwaarden:

  • Het paar schoenen is niet gebruikt
  • De zool van de schoenen is in perfecte staat
  • Het product is niet bevlekt, niet beschadigd en geretourneerd in de originele verpakking. De verpakking moet intact worden geretourneerd.

Bijzondere voorwaarden van toepassing op de verkoop van ondergoed en onderhoudsproducten

Boxers, onderbroeken, ondergoed, sokken, sportbeha''s, badkleding, spray en onderhoudskits

Om hygiënische redenen kan het herroepingsrecht door de klant niet worden uitgeoefend bij dit type verkoopcontract, behalve in het geval van een fabricagefout.

Bijzondere voorwaarden voor cadeaudoosjes - cadeauverpakkingen

Behalve bij een fabricagefout kunnen producten die zijn aangeduid als "cadeauverpakking" of "cadeaudoosje" niet worden geretourneerd of geruild.

  • Tevreden of geld terug
    14 dagen bedenktijd

  • Snelle levering
    Thuisbezorging of afhaalpunt

  • Gratis verzending vanaf €99

  • Veilig online betalen